Alla inlägg under juni 2008

Av Olga Tolstoj - 14 juni 2008 16:56

I love you

I love you

I love you


Confusion

Confusion

Confusion



Av Olga Tolstoj - 14 juni 2008 02:26

Självständiga tjejerna stannar hemma

Ja och hur bra gick det?

Jag och Linn kedjeröker och målar upp skräckscenarion om våra tilltänkta!

Det är INTE roligt! Dessutom är de fredag så de är ute och är fulla och knullar med en massa tjejer som är mycket sötare än oss!

Juuuuus det!


Men vi såg en bra film och har ännu inte gått ut!! Bara varit pinsamma och klyshiga tjejer som bara tänker på och pratar om killar. Smart saft!


(Plus vi har ätit chips och har på oss skitfula tröjor så vi känner oss inte så djävla sexiga faktiskt!!!!!!!!!!!!11111242)


Nu ska vi röka lite till plus prata mer om "killarna".

Av Olga Tolstoj - 12 juni 2008 23:29

Det gick bra att jobba. Det var rätt lugnt, för jag kunde ju inte ta beställningar så jag fick mest gå ut med mat och fylla på grejer och diska och så. Lugnare än café, men mer betalt. Helt okej med andra ord!!

Av Olga Tolstoj - 12 juni 2008 12:35

Ikväll ska jag jobba som servitris på en fin restaurang, inget lunchhak liksom. Jag är lite nervi! Jag har nämligen inte gjort bordsservering förut. Men, men... jag lär mig väl. Och hoppas att jag inte får så många frågor om maten. Och att ingen stör sig på piercingen. Så himla hemsk är den ju inte.

Av Olga Tolstoj - 10 juni 2008 23:21

Jag hatar mig själv när jag blir kär.

Jag blir en smutsig hora utan självrespekt.

Det är mycket skönare att inte bry sig om nåt.

Nu ba "det är nog för att jag är så tjock".

 Men ärligt talat, om jag vägde 47 så skulle jag hitta på något nytt att älta + aldrig vara glad. Och hur kul är det?

Nu kan jag iallafall älta mitt fett.


Blä, om jag inte vore så himla tjock skulle han gilla mig.


AS.


Puss!

Av Olga Tolstoj - 10 juni 2008 16:39

Idag går han ut 9:an, han som jag fortfarande tänker på som 9 år gammal. Jag borde väl inse att han är 15 nu när han har stl 45 i skor och har växt om mig men syskonkärleken fungerar inte så. Jag kom på att jag inte vet vad han har valt till gymnasiet heller. Smart tjej. Ikväll ska vi på middag hos mamma och fira det lilla livet. Vi missade avslutningen, men mamma sade att det ändå skulle vara proppans i kyrkan (och oj får man ha avslutning i kyrkan nu eller?). Vi satt på balkongen och svalkade oss, jag i bara trosor och bh. Det var sannerligen en syn för trötta ögon! Eller inte.


Aja, match ikväll. Jag är inte så taggad men det är så himla roligt att kolla på Daniela för hon är sjukt taggad!! Ungefär som att kolla på vissa (tråkiga, förlåt!!) klipp på youtube med henne. De blir roliga för att hon skrattar så mycket. Gulligt! Här är ett av Danielas favoritklipp!


Jejeje, okej det är kul då!

Av Olga Tolstoj - 9 juni 2008 15:10

Boken Do Androids Dream of Electric Sheep? har gått igenom en stor förändring när den blev filmen Blade Runner vilken mer känns mer som Neuromancer om man tänker på omgivningen. Filmen kändes väldigt cyberpunk, vilket boken inte alls är egentligen. Men det var bra iallafall, fast omgjord!


Det var massa roliga citat ur filmen som jag känner igen från syntlåtar, typ "Wake up! Time to die!" (CRD) och "All those memories will be lost in time, like tears in rain" (Covenant va?). Aaaaw.

Av Olga Tolstoj - 8 juni 2008 17:08

Idag behövde jag inte åka till stallet för jag orkade inte! Jag surfar med flikar på Hugo's istället. Jag har också ätit mat. WÖWÖ.


Jag och Martin lyssnade på Rio med Duran Duran till 8 på morgonen. SKÖN.  

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards