Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Olga Tolstoj - 22 juni 2008 19:30

Mitt mest romantiska minne från natten med herr chilenare # 2:


"Asså biter du mig igen så slår jag sönder dig!"


Han hävdade bestämt att han inte sagt det, men det gjorde han! Kärlek.

Av Olga Tolstoj - 22 juni 2008 19:13

En sak som är lite jobbig är när man har en kille hemma och någon vän ringer och ba "Haru knullat nu igen?" och killen ligger bredvid och man ba *hoppas han inte hörde* fast det gör han såklart. Tex kan Hanna, Daniela och Ullis känna sig träffade! Fy vad det är pinsamt! Nästan lika pinsamt som att ragga på en småbarnspappa som är kompis med ens one night stand som man inte ringde trots en lapp och som man önskade att man inte skulle träffa igen.

Av Olga Tolstoj - 22 juni 2008 06:10

Mitt herr första herr favoritsmsm är det jag skrev när jag var herr brutalt bortrövad i en herr bil med en herr främmande herr chilenare och ville att världen skulle veta vad som hänt om jag blev herr våldtagen och herr styckmördad. Jag ville helt enkelt att någon skulle veta om det dramatiska, och då skrev jag följande till min herr syster Alva;


Jag är på statoil med Mys kompis.


Solklart vad som skulle utläsas! Dessutom skickade jag det den fina tiden typ halv sju på herr morgon. Mitt andra herr favoritsms har herr Hanna komponerat till en tjej som inte ville ligg med henne mer pga känslomässiga störningar och lyder som följer;


He vill du ha sex


Mycket fint! Skiljetecken samt frågetexken är helt onödigt för texten säger ju allt! Den som inte vll ligga efter den kärleksförklaringen är ju sjuk, sjuk, sjuk!


PS. Det är trist att vänta!

Av Olga Tolstoj - 22 juni 2008 05:08

Hej midsommarkänsla!

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilket herr långt samt osammanhängande herr blogginlägg det här kommer att bli! Fy vad många herr anekdoter! Det färskaste i minner är väl herr Snygg i herr Adidasjacka med herr Guldtand och herr NY-keps som jag herr Ville dra med mig från herr Palermo. Han var helt på men så ba var han herr Bästis med herr Jamaica! Fy vilket herr Samlagsoflyt! Men det värsta var ju inte det, utan att herr herr Snygg i herr Adidasjacka med herr Guldtand och herr NY-keps hade båd' fru och barn! Till och med barnsadel på herr Cykel! Något sådant har jag väl aldrig skådat tidigare! Eller upplevt. Men han var herr Tjusig, och det grämer mig! Båda delar. Men jag har hånglat med en herr Pappa med fru vars herr Adidasjacka min (Linns) herr Adidasjacka skulle herr Para sig med. Nåväl, hångla är ju hångla och jag gjorde mitt herr Bästa!!


Men nu skall jag skriva en herr Kärleksförklarign till herr Linn Spross, för det är hon VERKLIGEN herr Värd! Jag har nog aldrig firat en mer förträfflig herr Midsommarafton än i herr Spross' sällskap! Allt från BD till herr Bakifrån behandlades så att säga. Och herr Otto spottade och herr Slutaade att herr Krama mig när mina herr Simons glasögon for av! FYYYYYYYYYYYYyy vad herr Ofint. Men de var hemskt auktoritära. Fy vad herr festlig herr Midsommarafton var, om än smutisg. Men det där med herr Smutsen ordnade förstås herr Spross! Hon är så fruktansvärt handkraftig!

 Aftonen på herr Palermo innehöll dessutom rysk armbrytning, en herr Papaegoja (Jacko) på min herr axel och en herr Fanclub åt herr Spross (det var hon sannerligen värd!). Dessutom träffade jag herr Mia som jag inte träffat på herr JÄTTE-länge! Dessutom var ju Dani och Jonas där, lika muntra som alltid!! (Fy nu kom jag att tänka på hur ståtlig herr Riot var igen. Jag ska tänka att gräset alltid är grönare på andra sidan osv.) Nu har jag ringt herr chilenare # 2 och han ska komma från herr STHLM med sin herr Kompis vilket känns helt förskräckligt eftersom hann vill sova i samma herr rum så jag kommer itne få herr ligga! Men det gjorde jag igår så jag kan nog hålla mig.


Slutligen vill jag säga att jag kommer sakna herr Spross så fruktansvärt mycket och räkna dagarna till henner retur. Mitt hjärta värker alleredan!


Jag på midsommar, Hanna tog kort.


Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards