Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Olga Tolstoj - 2 juni 2008 16:54

Ni vet det där om att ta det lugnt?


Ett skämt!! Vin ikväll ffs!

Av Olga Tolstoj - 2 juni 2008 16:22

Apropå Daniela så tycker hon att en sak som David Batra sade var kul, typ att en stor hund inte är farlig - nej men den är äcklig! Idag är jag Nicovakt och är beredd att hålla med! Tetris spydde ner min sista rena matta (också äcklig...) och så lade jag spyan i en bajspåse och kastade bort. Gissa vem som i ett obevakat ögonblick fiskar upp påsen ur papperskorgen, sliter upp plasten och glufsar i sig hela spyan innan jag hinner märka!? Den äckliga!! No kisses for you missy! Eller okej nåra då! Hon är ju så söt!


Av Olga Tolstoj - 2 juni 2008 16:20

Ur Danielas skunkdagbok

15:38

jag gillar hur ania reser världen runt fast ändå är
kvar i sverige.
jag vill också vara äventyrliga tjejen.
synd att jag är så jävla tråkig och bara dras till
söta ariska killar.
TRÅÅÅÅKIG!

haha, ja så får man kanske det som min mormor kallade turkiska baletten också, dvs alla könssjukdomar samtidigt!!! :O

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards