Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Olga Tolstoj - 20 juni 2008 17:12

Igår stressade jag och herr Linn med tvätt till klockan jättesent, jag somnade 5! Sedan blev jag väckt av herr chilenare # 2 vid den ädla timmen 05:40. Först trodde jag att det var väckarklockan och tryckte på "snooze" (eller inte, puckobrud) sedan efter några samtal såg jag att det stod ett nytt nummer. Han tänkte iallfall ta en taxi från Stockholm och komma på efterfest! Jag sov så jag var dessvärre av men det var ju rart ändå! Han skulle höra av sig en annan dag.


Sen har jag och sprossen varit white trash och handlat och städat och kokat och blonderat och rökt och druckit folköl och stressat och hetsat och Linn tappad etill och med bort en flaska Aurora! Men nu återstår det bara att fixa håret sen är det midsommarfirande! WÖWÖ!!!!

Av Olga Tolstoj - 20 juni 2008 02:03

The phone slips from a loose grip
Words were missed then, some apology
I didn’t want to tell you this
No, it’s just some guy she's been hanging out with
I don’t know, the past couple weeks I guess
Well, thank you and hang up the phone
Let the funeral start
Hear the casket close
Let’s pin split-black ribbon to your overcoat
 

I don't ork!


Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards