Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Olga Tolstoj - 15 juni 2008 15:55

¿Por qué estás llorando?


Vad fint det är med spanska hörni.

Av Olga Tolstoj - 15 juni 2008 15:08

Det var förresten en från Argentina där också. Men han var homosexuell så det blev inget ligga. Colombiano fick jag iaf klämma lite på. Men det är skön att jag avverkar Sydamerika lika snabbt som regnskogen på samma kontinent avverkas.


PS. Har fått spindelkompis!

Av Olga Tolstoj - 15 juni 2008 13:27

Haha, igår var jag och Sprinn Loss, min trolovade (?) (okej min dotter då) på fest i Gottsunda, sedan åkte vi till Norrlands och sen till ni-vet-var. Det var typ inte så många jag kände där, men jag fick lite ragg av vakten! Han gillad emina pins och ba "jag ska lyssna på alla band sen". Gölle. Sedan gick jag på whiskeyefterfest, och på vägen dit träffade jag den sötaste amstaffen ever. Alltså jag är så kär i amstaffs. Hur söt den var. Världens jävla huvud, som en minitjur! Vi hade värsta gosfesten på gatan och han bet sönder mitt halsbande . Oye, corazón! Fy vilken fin hund. Jag ska så himla mycket skaffa en amstaff/staffe. Fy vad kär.


Aja sen var det efterfest och jag raggade lite smutsigt på en colombiano men han ville hellre gå hem med en gammal tjej så det fick han ju, jag var ändå inte så liggasugen, men på hemvägen så kom det en kille i bil och plockade upp mig och vi köpte cig på statoil sedan låg vi. (Gissa ursprungslandet... alltså kan jag ge mig med Sydamerika?) Jag kände mig så himla dum som hoppade in i random killes bil, men han kände mina lågstadiekompisar (Dani vet vilka, hon har kort!). Sen fick jag mens under samlaget och på morgonen ba "kan du ta ut tampongen?". Jag gillar killar som inte är rädda för mens. Chilenare ftw!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards