Alla inlägg under februari 2008

Av Olga Tolstoj - 27 februari 2008 21:21

Robert säger:

Hittade And One - Panzermench idag å kom å tänka på dig av någon anledning

puss på dig!


Ååå vad jag saknar vissa kompisar! Tur att man kan vara kompis fast man inte ses eller hörs så ofta, då är man kompis på rikt!

Idag var jag och åt sushi och drack EN starköl med en annan kompis, och det var mys! Vi pratade och sen handlade vi, jag handlade lite dyra lyxvegangrejer som soygurt och creamy smooth, för det var jag värd! Jag köpte även snus och det var härligt. Men dyrt. Puckade stat. När jag kom hem var jag så glad och energisk att jag skurade kattlådan och fixade lite åt djuren.

Idag är helt enkelt en bra dag! (Trots att jag sov 4,5 h och var i skolan från 08.00-17.15 Kaffe, kaffe, kaffe!)

Nu ska jag planera tre lektioner!

Av Olga Tolstoj - 26 februari 2008 23:24

På Oscarsgalan visade de titeln på en film som hade det latinska ordet versus i titeln. Liksom merparten vulgära dumskallar på denna jord hade de förkortat detta VS. med en punkt. Därför uppmanar jag nu alla kloka bloggläsare att inte begå detta dundermisstag. Versus förkortas på följande sätt


vs


eftersom det är ett ord som blivit sammandraget, som ca o.s.v

Tack för mig, sur språktjej.

Av Olga Tolstoj - 25 februari 2008 22:38

Soyez les bienvenus ā mon blogue!


Jag har det, du har det nu
Samma symptom
Både jag och du
Jag har det
Men du säger:
Jag är inte sjuk

Du står i frontlinjen igen
Allt, allt, allt kommer till den
Som vågar vara rädd
Vågar du vara rädd


Ja tänka sig så det kan kännas ibland!

Jag vill bara dricka öl och att det ska vara sommar hela tiden!

Med sorgfrihet, festival och kent - tack!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards