Alla inlägg under oktober 2008

BJ!

Av Olga Tolstoj - 25 oktober 2008 15:33

Igår var ja, Vulvie och Z på BJ och riktigt slog runt.

En gammal bekant samt en gentleman som jag culio med en gång i Flogsta, som båda har mångåriga förhållanden bakom sig, tyckte att det skulle vara en bra idé om vi låg. Ja ba "nä.... Man kan inte ha kakan och äta den." De bara "johooo det har vi gjort många gånger!" Man ba osofta killar! Så himla otrevliga! Undrar om de bara är ihop med sina tjejer för att få vara kvar i Sverige? Fast det borde de ju få vara iallfall. Ja ja. Jag fattar inte varför folk håller på och är ihop när de bara är otrogna. Kan de typ inte be sin tjej om ett öppet förhållande åtminstone?

     Inatt hade jag ett öppet förhållande med en som jag hittade på BJ. Han jobbade där också så man kan säga att det var dubbelt värt! Han ljög för mig och sade att han var två år äldre än var han var och jag ba 'lite ungt' sen var han tonåring! Haha så himla bråkig! Men väldigt gullig och trevlig, en riktigt väluppfostrad herre må jag säga. Han lämnade till och med en guldtia i sängen som tack för besväret. Han ville itne byta numemr för han tyckte att 'han var för ung' (????) men jag har redan stalkat reda på honom på facebook. Sprinn kom också in när vi låg. Det var hon värd. Nu står det 1-1 mellan oss på den fronten!

Av Olga Tolstoj - 22 oktober 2008 21:25

Jag vill vara kär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Skitkär vill jag vara, för första gången i mitt liv. Det känns som om jag aldrig kommer att bli jättekär och vara kär länge utan jag nöjer mig med någon som jag inte egentligen tycker är världens bästa person utan typ "ja men han är väl trevlig och jag blir säkert kär sen".


De som jag blir kära i på rikt är såna som inte vill ha mig men tamejfan om jag inte skulle tröttna på dem också om de blev kära tillbaka.


Jävla brud.

Av Olga Tolstoj - 18 oktober 2008 22:22

Idag var vi på utställning. Osis blev BIV och NOM men fick inte BIS. Synd, men ändå bra och ett cert närmare GIC! Jag är otchen trött tjej. Skön.

Av Olga Tolstoj - 16 oktober 2008 21:50

Pappa ringde mig nyss. Alltid när pappa ringer så börjar han prata om saker som ligger honom varmt om hjärtat. Det börjar ofta med samtal om jobbet, semester, lön, arbetstider och sådär men sedan kommer han in på annat. Idag pratade han till exempel om Odens (ja, asagudens) ursprung (någonstans i Georgien/Ryssland, f.d Turkland tror pappa!). Vi pratade också om språk vs intelligenskvot, fåglar, islandshästar, fjordhästar, prewalskijhästar, tarpaner. Dessutom försökte pappa luska ut om jag har någon kille. Tur att pappa inte kan googla och sådär, oj vad han skulle få reda på då! Pappa har en bra kvalitet som kommit på senare år. Han märker när jag börjar svara 'mm' var 3:e minut och bara repeterar det sista ordet. 'Jahaaaa, fiskgjuse..?' kan det låta. Då fattar pappa att det är läge att avsluta. Han brukar dock dra upp ännu några anekdoter när han fått upp  ångan.

    Vidare har jag idag trimmat Osis öronhår och klippt hans klor. Vi bråkade rätt mycket och så, och jag fick en skön smäll på näsan och blodvite uppstod. Dessutom har jag badat kattfan men då blev det några rivsår på armarna bara. Älskar min katt!!


Av Olga Tolstoj - 15 oktober 2008 21:17

Jag har börjat gråta tre gånger sedan jag kom hem för det är så smutsigt.

Hela mitt liv förfaller när det är smutsigt. Jag HATAR det.

Jag hatar smuts.

På mina saker, på allt.

Blä  nu började jag gråta igen när jag tänkte på hur smutsigt det är.



Ja, jag är sjukt trött.

Av Olga Tolstoj - 14 oktober 2008 20:56

Osis ska bli pappa!!!

Runt 11/11!


Jag är så glad och stolt att jag spricker!

Av Olga Tolstoj - 12 oktober 2008 20:11

Jag sjunger vackra sånger för R. Han kastar saker på mig från soffan men egentligen tycker han de ä vackärt!


Sen filmade han mig när jag sjöng med i Clandestino. Buuu!

Av Olga Tolstoj - 12 oktober 2008 03:29

Saker som inte är okej:

  • att folk som jag inte ens har rört säger att vi har 'hållt på' i flera år. WTF!! Skäms!
  • tvättstugan i mitt hood
  • folk som inte kan vara tydliga vad de vill med vår relation (hehe, där bet jag mig själv i röva så det sved)
  • brudar som tror att jag vill ligga med deras killar bara för att jag pratar med dem (killarna)

Nu äre ändå glädje och fest!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards