Alla inlägg under juni 2008

Av Olga Tolstoj - 26 juni 2008 01:27

Så har ms Needy fuckat allt igen! *stolt*


Haha, kan jag ge mig?

Av Olga Tolstoj - 26 juni 2008 01:22

Alltså nyss var jag helst stissig för att jag ville verkligen gå ut och jag får panik av att vara ensam och inte ha något att göra med någon. Sedan kom jag på att jag vara var hungrig. Så himla dum i huvet. Puckotjej.


Så jag gjorde pasta (den blev inte lika god som senast) och lyssnar på Bauhaus. Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa the Space Merchants. Kanske diska lite först. Det är rent i mitt hem och jag är så himla lättad!


Jag är inte helt mätt tror jag!

Mat
Av Olga Tolstoj - 25 juni 2008 03:08

Corner = äcklig cig.


Eller som Linn sade på the it place när jag halade upp ett paket Corner:


-Men mamma!!!! Corner?!?! Så fattiga är vi inte!!


Jag saknar Linn!!


Plus att när man ska skriva tex "Kan du köpa cig?" i T9-ordlistan så blir det "Kan du köpa ägg?" Asså. Jag är ju vegan!

Av Olga Tolstoj - 25 juni 2008 02:47

Jag

nä jag förstår, när grät du senast?

R

vet inte

Jag

okej. länge sedan kanske?

R

kanske förra igår

Jag

oj det var nyss. varför?

R

tycker du att gtöta är en er stor grej

alla latino grätar jejejje


Alltså han har skrivit besos en gång och puss en gång idag. För att vi inte hörts på typ 2 veckor eller? Eller för att han börjar ana att jag börjar komma över? Han är jävligt smooth iallafall för nu längtar jag efter honom. Igen. :C

Så himla söt och snygg och rolig och så. Fast mest bråkig. Faktiskt!!

Av Olga Tolstoj - 25 juni 2008 01:42

Hej Gud.

Varför fick jag 4000:- i lön?

OST

Av Olga Tolstoj - 24 juni 2008 05:05

Ameh!

Varför kommenterar ingen?

Jag vet ju att ni läser!


Puss från full tjej i  Flogsta


(& nej Hanna jag har inte legat)


(& I'm not quite over you!)

Av Olga Tolstoj - 23 juni 2008 23:08

Laisse-moi devenir
L'ombre de ton ombre
L'ombre de ta main
L'ombre de ton chien

Förlåt, men jag måste återigen obsessa lite över Jaques Brèl och så. Texten betyder typ "Låt mig bli skuggan av din skugga, skuggan av din hand, skuggan av din hund" och det här går det ju att dra direkta paralleller till Kent:


Jag blir din skugga
Jag blir den du aldrig ser
Låt mig bli din skugga
Jag skadar dom som ler
åt dig, din skugga
Jag blir ögon på din rygg
Låt mig bli din skugga
och du bli min


Äsch, det var inte så likt kanske då. Men båda handlar om kärlek och lite om skuggor!

Av Olga Tolstoj - 23 juni 2008 22:58

Je ferai un domaine
Où l'amour sera roi
Où l'amour sera loi
Où tu seras reine

Om någon hade sjungit detta för mig hade ja tackat ja på direkten!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards