Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Grejen med tjejer och kalvar förstår jag inte riktigt

Av Olga Tolstoj - 11 november 2009 20:23

Jag ser på Bonde söker fru och jag är SÅ JÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De gick in till tjurarna som skulle slaktas och skulle slutgödas och en tant gick ut och ba "nää jag tycker det var respektlöst att prata om slakt framför tjurarna." "Jag kan inte se dem i öööögona." Man ba DIN JÄVLA ÅSNA!!!!!!!!! Allt jävla kött du proppar i dig är sådana djur?! Är dina hjärna så begransad att du inte kan tänka i två steg?? (Alltså, typ - är man inte vegan så är man ett intellektuellt jävla fail.) Man ba "JA du dödar söta vackra kännande djur med varm mysig päls och söta stora bruna ögon när du äter dina äckliga köttbullar! Ja de fär bara leva i ett och ett halvt år (ca 10  % av sitt liv) för att sedan tjänar man inte pengar på deras kött längre. Nej de får inte gå ut och trivas ens på sommaren för då ska de proppas fulla med mat för att kunna inbringa mer pengar. Fisk, mjölk och ägg är precis lika jävla illa även om folk inte tycker att de är "söta". Fiskar har ett väldigt rikt känsloliv i motsats till vad folk tror. De har mycket gott minne och SJÄLVKLART känner de smärta och dödsångest när de kvävs till döds.


ARGH äckliga jävla vidriga köttätare, ni är lika vidriga som pedofiler, sexister och rasister tycker jag.

Blä jag vill typ slåss och frita djur nu och sälja köttätarkorv på Gågatan.


Behandla andra som du djälv vill bli behandlad, puss!

 
 
Ingen bild

j

11 november 2009 21:54

YO GO GRRRL!

 
Fido

Fido

11 november 2009 22:48

Hej Aniz! Roger är fuliz!

http://veganmage.se

 
Ingen bild

fiskbritt

15 november 2009 21:48

Du får börja gå med plakat på stan så folk runt om förstår hur jävla vidriga de är (inkl. jag då) ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 23:34

Jag ids inte Bloggagratis längre så jag flyttar hit. Wöwö. ...

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 22:31

I Alltså, försökte locka min käresta att umgås med mig genom att baka bröd, koka broccolisoppa och göra egen hommous. Klockan tio på natten. Han ville inte umgås. Ja ba: Fail. *fail*   II Jag måste sitta på min tvättmaskin och medelst mitt fe...

Av Olga Tolstoj - 18 februari 2010 23:59

Eli har skrivit en bok!!!!!!!! Jag vill med detta inte påstå att Eli och jag är bästa vänner eller något men vi umgicks för flera år sedan och när jag tänker på Eli så blir jag glad, sådär som man kan bli när man tänker på somliga personer. Han ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:42

Hatar att gå på fest när de man ska gå med går dit tillsammans och har hängt innan och redan är fulla. Plus om man har nästan slut på foundation, kasst H&M-puder, fett hår och inga cash. Man ba' nä. *gråter en skvätt av utanförskapet* ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:29

Alltså kommentarerna till den här artikeln! Orkar ej!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards