Alla inlägg den 21 november 2009

Av Olga Tolstoj - 21 november 2009 12:51

Alltså, det är sol idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Jag är sen. :C

Av Olga Tolstoj - 21 november 2009 12:10

Igår blev det youtube-race med Jojo och S. Och lite salmiakkikossu på det.

Sedan Palle! Wöwö. Där var det en äcklig farbror som typ ville att jag skulle vara hans lucky blonde eller nåt och trycka på sånt Jack vegas spel. Han ba "ge mig en turpuss" typ. Ja ba kräktes lite i munnen och gick ut till min sexia kille istället.

Sen var det en till som raggade TROR jag fast jag fattade typ inte. Började prata om katter så det var svårt  att förstå. Lömsk typ.

Inget bakisligga fick man idag heller. :C *borde ha nappat igår* (obs skoj ska inte vara otrogen) (men vill ligga) (jävla snål/trött)


-----------------------------------------------------------------------


Nu i november är det tio år sedan min moster dog så vi ska gå till graven, hennes favoritpub och sedan äta middag tillsammans. Mina släktingar från Finland kommer också.


Borde lägga på ett kol. *lägger på ett kol*

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards