Alla inlägg den 1 november 2009

Av Olga Tolstoj - 1 november 2009 21:55

Jag har haft en lat söndag. Promenerat med systra mi och hundar, handlat, städat och lagat mat.

Jag köpte Dirt, den där boken om Mötley Crüe. Den verkar ... spänannde.

   Nu kollar jag på Djävulen bär Prada och har ätit aaaasmycket pasta med linsgryta. *rap*

Mötte också en f.d samlagspartner om man säger på Willy's när jag var osminkad, rödfejad och hade flottigt hår.

Han var snygg. FAIL!!!

Hatar att inte vara snygg när jag möter dylika personer, även om jag inte tänkt ligga med dem igen någonsin (vilket är fallet med honom), haha.

Aja, man får la BJUUUU PÅ SE SJÄÄÄLV!!!!! *LER TJOCKIS*

Mat

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards