Alla inlägg den 22 november 2009

Av Olga Tolstoj - 22 november 2009 20:31

Det här vädret. Det är november, snart december. Now we can swim any day in november. Tänker på postal service.


No concerns about the world getting warmer

People thought they were just being rewarded

 

... eller hur den går.

Samt lite på


Under this weather
Such shadows are blossoming
Out at sea

 

Ja se man på.


Osis fiskar i toaletten. Ganska äcklig. Han älskar toaletten.

Han brukar jaga silverfiskar och äta upp dom. Det är tur för mig, för jag tycker de är jävla äckliga.

Har chillat lite med Mamacita och Sprinn idag.

Fika myza vara lesbisk u know the drill.

Nu ska jag hänga tvätt, och tvaga min lekamen.


Ā dieu!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards