Alla inlägg den 20 april 2008

Av Olga Tolstoj - 20 april 2008 22:20

På fredagen var jag och Daniela på saluhallen. Massa andra kom dit också förstås. Mina minnen är att det var väldigt dyrt och att jag tappade bort folk hela tiden. Några roliga saker var att jag träffade Jonte och Mys från min låg- och mellanstadieklass! De hade blivit jättebiffiga! Men gulliga! Sedan var det roligt att mamma kom och hämtade hemnyckel som jag hade och vakterna skrek för hela sjumilakön "Din mamma är här nu!". Hej, jag är 12 typ. Haha, det var kul.

Äe vafan.

Jag är en smart tjej!!

Sedan trillade jag från stillastående och har skrapsår samt blåmärken på mina knän. Igår var jag på en fest med Daniela och Roger men vi var så bakfulla alla tre så vi kom inte riktit igång någonsin!

TJAFFSANTE!!!!!!!!!!!

Min äckliga blåsa har spruckit också. Det var förlösande.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards