Alla inlägg den 9 april 2008

Av Olga Tolstoj - 9 april 2008 17:31

Jag började svettas inatt och drog av mig alla kläder (det var endel lager) i panik så varmt var det! Och alla vet ju att när man börjar vara varm istället för kall så är febern på väg neråt! Jiho! Igår hade jag 38.9  men idag bara 38.1 så det är på väg åt rätt håll. I morse kom Jorunn förbi med Pepsi MAX och tomatsoppa, så himla snäll! Nu har jag duschat och borstat tänderna och är lite hungrig, men det enda jag kän tänka mig att äta är typ äpple och hälsosport veggoburgare. Fy, jag har inget av det! Ska nog dricka Pepsi och dricka granatäppple och limec-vitaminbrus istället. Samt minisista slurken Tropicana antioxidants. Den juicen är på allvar det godaste som finns!! Mums för sånt man kan dricka (förutom Mollipect).


Det snöar och känns inte alls som att det är 9/4, fast det är det. Det står i min almanacka.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards