Alla inlägg den 9 december 2009

Av Olga Tolstoj - 9 december 2009 16:01

Aaaargh!

Sura elever. Typ:


Hej!

Jag vill skriva NP.


Ja, NP är ingen pizza man kan beställa när man tycker att det är kul, informerar undertecknad om då.

Då blir de rasande!

Någon kanske kan börja med en NP-pizza dock? Det blir lite som en Quattro Stagioni - läsa, skriva, höra, tala/samtala!

Av Olga Tolstoj - 9 december 2009 15:53

Gud, borde vara tidigt på jobbet och planera 3 lektioner och fixa en miljon grejer men orkar verkligen inte.

Jag hatar nationella prov. Förbereda, genomföra, rätta.

Hatar.


Allt utom konceptet hatar jag. Lärardelen alltså. Jävla meckigt, hetsigt, tidsödande.

Jag hoppas att det blir enklare med de nya testen!!

Av Olga Tolstoj - 9 december 2009 13:24

Jag har julklappsbekymmer.

Några är lätta att köpa till men några är ganska svåra. :C

Typ min äldsta lillebror - vad fan! 17 år, gillar Family Guy och WWII typ. Det är det jag vet. *dålig syrra*

Min yngre lillebror gillar punk och typ samma musik som jag så det känns okej.

Mamma - också svårt! Man vill ge nåt lyxigt typ.

Pappa - böcker går alltid hem men skulle vilja överraska med något piffigt. Kanske blir det Herta Müller. Men han är ganska konspiratorisk så jag funtar på något åt det hållet, men det måste vara på ett smart sätt. Men han gillar typ bisarra samband. Aja. :/

Syrrerna är ofta lättast.


Jag lyssnar ashögt på bodüüüüü så att släckobong ska vakna!!! >_<


Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards