Alla inlägg den 5 december 2009

BD

Av Olga Tolstoj - 5 december 2009 18:14

Alltså gullighetsnivån på detta:

min kille har en rock 'n' roll-spellista på Spotify med typ Entombed, Dissection och andra tüffa band, så ba har han lagt in BD där!

GULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blev typ tårögd av gulligheten!

Plutti!


Av Olga Tolstoj - 5 december 2009 01:49

Aja, godnatt skatt. Imorgon är en annan dag som Jan Johansen (?) sa.

Av Olga Tolstoj - 5 december 2009 01:21

Ärligt talat, apropå liv och död så känner jag mig rätt umbärlig (finns det ordet ens?? Obs! kollade och ja det finns i Saol/bibeln).

Nä men ärligt talat så tror jag att alla männskor jag känner skulle klara sig finemang utan mig. Jag fyller ingen livsviktig funktion i någons liv. Familjen (typ mamma speciellt) och mina nära vänner och förhoppningsvis min pojkvän skulle sakna mig (man måste vara realist) men mest av allt skulle nog mina djur sakna mig. Och jag tror att jag skulle sakna dom, i mänskliga mått, lika mycket. Jag kan inte ens kolla på Stinkys tomma burplats utan att börja gråta. Nu är tangentbordet kladdigt av tårar.

Djur=kärlek


Jag saknar Stinky så mycket.

Det har inte ens gått ett dygn och jag gråter närhelst tilfälle bjuds.

Världens finaste gris.

Man skai nte vara egoist i tider som dessa.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards