Alla inlägg under maj 2008

Av Olga Tolstoj - 6 maj 2008 01:49

Jag är sämst. Världens sämsta skoltjej.


Dessutom tjock!


Bildbevis:

Av Olga Tolstoj - 4 maj 2008 23:57

Vad är dealen med att de spelar Smiths på fotbollskväll?


Fy, jag blir faktiskt upprörd! :C

Av Olga Tolstoj - 4 maj 2008 20:10

Tänkte bara bju' på en fin bild som Hanna tog på mig i fredags!

*Tuff_mobil_tjej_82*


Av Olga Tolstoj - 4 maj 2008 15:49

Daniela tycker att min blogg är finare än Eternal sunshine of the spotless mind. Det var väl fint sagt?

Av Olga Tolstoj - 3 maj 2008 11:44

Igår var jag på Orchidea med till exempel Hanna och Zniz de la Fiz. Förstås var det mer kompizzar där dårå! Innan var vi på förfest med mami (Daniela), Linn, Jonas och Veronica. De gick dock till ÖG sen och jag hade ett barn med mig så det gick inget vidare för oss att gå in där. Men Orchi var trevligt. Det var rätt bra musik tror jag till och med, jag dansade en del iallafall. Jag och Hanna gick hem med en tjej som jag tror Hanna ville ligga med. Tjejen tyckte dock att Hanna var 'för ung'. Hanna är 17, tjejen hade inte fyllt 21. OKEJ! JAG FATTAR PIKEN!! (Daniela tyckte att det var 'gud vad äckligt', andra skrattade bara. Jaja, det var kanske äckligt då. Men det kändes inte så då.) Aja, jag har inte legat med någon mer för ingen vill ligga med mig för jag är ful och äcklig.


Nu är jag bakfull. Ska till stallet. Var där igår också, och Wickie var så himla fin! Jag gjorde galoppiruetter i vänster varv (höger blev det halva sedan avbrott), och passage och lite piaff! Hon är så himla duktig! Loves her!! Här kommer en bild som Christin Lenthamre tagit på oss!


Av Olga Tolstoj - 2 maj 2008 12:17

Valborg var fint, solen sken som en radioaktiv pannkaka och ölen flödade. Jag började klockan halv nio med Törley- och grötfrukost med Hanna. Sen skulle jag vila mig lite eftersom jag hade sovit 4 timmar, och då råkade jag sova till 11 (när jag skulle träffa Deniz). Sent om sider kom jag ner på stan och gick till Ekonomikum där Search spelade! De var asbra såklart, och roliga!! Där var också Tove med gänget, samt Leila och Sofiane och deras gäng dårå. Sen gick jag till mamma och var där rätt länge och bjöd hungriga små själar på mat, och sedan gick jag ut i backen igen. När det började bli kyligt gick jag tillbaka till mamma och rökte vattenpipa och sen till en fest i Hugos korridor. Hugo åt rå lök och ölkorv. Han han hade en SS-hjälm också, väldigt retro. Jag och Tove dansade till Agadoo minst 5 ggr och jag var DJ Sweat(?). Deniz gick hem vid kanske ett men jag härdade ut till kanske 4-5!! Kände mig hemskt ungdomlig. Så ungdomlig att jag låg med en som var född 1990 sedan. Han såg dock äldre ut, intygar Alva med flera. Ja, man ska prova allt innan man dör.


Nu är Alva och Jorunn i Norrköping och gör reklam för kokboken. Hoppas att det går bra! Säg till mig om ni vill köpa, 50:- bara!


Här ser ni Johannes och jag, som blåser rök som en drake!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards