Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Olga Tolstoj - 30 maj 2008 16:45

Igår satt Ullis, Christin och jag på bryggan och drack lite öl efter att jag ÄNTLIGEN skrivit klart min hemtenta i science fiction. (Den blev dålig). Sedan gick jag och Christin till älskade Palermo och drack varsin öl. Där började några killar prata med oss. En hette Farid och tyckte att en kompis' mamma borde våldtas och stenas. Han var djävlig oskön. Typ skrattade galet när han gick. Jag och Christin blev jätterädda och stack hem. Jag fick sällskap av en gentleman från Jamaica! Jag gjorde det mest för Hannas skull eftersom hon tyckte att jag legat på latsidan med just liggandet. Ja det var väl festligt. Nä, inte så. Han har lämnat en lapp med sitt nummer. Jag ska nog inte ringa. Saknar grisen lite ju!


Men Jamaica verkar fint!


Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards