Alla inlägg under maj 2008

Av Olga Tolstoj - 21 maj 2008 01:30

Jag ska lämna in hemtenta om en vecka men jag är sämst så jag kommer nog inte kunna. Eller jag måste men då måste jag typ isolera mig. Jag är trött som fan och har kramp i magen och det kommer lite blod. Inte shön.


Hittade en penna i fickan - polishögskolan. Skrattade högt inombords.

Av Olga Tolstoj - 19 maj 2008 01:05

Imorgon ska jag träffa invaliden!

Den är söt.

Av Olga Tolstoj - 18 maj 2008 22:01

Gud vad jag bara skriver om att jag vill ligga. Men iallfall, jag vill ligga med Magnus Bentnér. Han är så himla snygg.

Av Olga Tolstoj - 18 maj 2008 21:55

Inatt fick jag "nästan" ligga. Fy jag har inte fått ligga sedan sista april och det börjar klia så att säga. Jag fick med en (snart färdig) polis hem och vi badade och sen skulle vi ligga men då kunde han inte prestera! Kanske 10 in å ut sen var han för trött. Så himla orättvist liv. Han hade stor kuk också. Por que händer sånt mig?

Av Olga Tolstoj - 17 maj 2008 19:53

Först när vi kom till Stockholm så åkte vi till East street och bytte min stav till en 8 mm, så himla skönt! Jag får ha kvar mina framtänder. :D

Sedan åkte vi till Lotta i Skarpnäck och förfestade. Där var ju också Henrique - helgens höjdpunkt och långväga besökare! Därefter drog vi till Debaser Slussen och hängde på uteserveringen! Jag fick en öl av en kille som hade tjej! Sjukt va! Haha, jag tyckte tydligen det iallafall. Sedan mötte vi Sickan och Bella med flera där också och jag fick suga på Bellas underläpp. Obs! Hårt! Sedan mötte vi Hanse och gick till Rocks, fast utan honom. Där spelade Ossi skivor, och så luktade det svett. Det var hårdrock! Jag skickade ett sms till Sickan - 'Ebba Grön tema på rocks!' En skön särskrivning sådär. Sedan åkte vi hem till Daniel och sov. Det var mysigt i hans lägenhet. Sedan masade jag och Deniz oss iväg till Söderhallarna och åt massa god mat på SöderManna. NOMNOMNOM. Nu är jag hemma och vill nog gå ut lite ikväll. Mums!


Ajusste, vakterna på Rocks och på Debban tyckte att jag verkade full och upplyste mig om detta. You haven't seen nothing yet tänkte jag i mitt stilla sinne. Men det var rätt knäppt. Så full var jag faktiskt inte.

Av Olga Tolstoj - 16 maj 2008 13:13

Ikväll ska jag och Deniz till Stockholm och leka med Henrique som kommit från Malmö! Och så Lotta förstås. Jag ska äntligen byta min piercing hos Anton innan den skaver sönder hela min käft, och sedan ska vi gå på Svenska musikklubben!! Det kommer bli kul kul kul!

Fast lite jobbigt, för jag har inga pengar, höhö. Aja, vi är uppskrivna på listan iallfall så det blir lite billigare! Ring mig om du vill komma, jag har inga pengar på mobilen!


Av Olga Tolstoj - 15 maj 2008 22:33

Jag tycker att det är otrevligt att inte svara på sms eller gå in på facebook när jag har sminkat mig och duschat och vill ligga! Fy.


Mās duro, mās profundo, ahora!

Av Olga Tolstoj - 9 maj 2008 15:37

Christer i P3 spelar Blåjeans! Fy vad fint! Det är sånt som gör en varm i själen!


Nu ska jag jobba 16-20.30 sedan 12-22.15 imorgon. Plus utställning på förmiddagen och hela söndagen. Kommer vara död sedan.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards