Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Skam

Av Olga Tolstoj - 22 juli 2009 20:26

I lördags skulle jag och S gå och köpa Fanta till Leila som var sjuk och så gick vi till den närmaste kiosken. Vem jobbar inte där om inte killen i det gamla inlägget?? Okej det var typ ett år sedan, men iallfall.... Jag dog lite och hälsade inte och ba "Vi går de har inte Fanta!!!!!" och sprang till Rosa Pantern. Jag kunde ju inte heller berätta för S, hur skulle det se ut?!


-Jo alltså, jag var hora i mitt förra liv och den killen skulle jag ligga med en gång men då ringde han som hotade att slå mig så...


Näää... Ej okej!


Och idag, när jag ful, pälsig och osminkad cyklade på Jorunns gård mot Willy's så sitter det en pappa och hans unge på den mycket smala vägen på gården och jag kollar typ på dom för att inte cykla på dom, och vem är det om inte hiphop-pappan!!! Aaargh! Han ba "hej". Haha jag hälsade nog inte tillbaka för jag blev så jävl paff! (Han såg inte lika snygg ut, säger vi.)

Det VÄRSTA är att jag ju skall flytta till den gården. På fredag. Och S känner mamman till hans barn, tillika hans sambo, eftersom det är S:s f.d kollega. Och det kan ju bli så att vi möter dem på gården och börjar småprata. Undrar om S har sexat med hans sambo? Det vore ett fint triangeldrama isåfall.


Nä, nu blir det grapefruktjuice och sedan dammsugar'n.


P.S Lättjan har inte släppt. Sov till 14:16 idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 23:34

Jag ids inte Bloggagratis längre så jag flyttar hit. Wöwö. ...

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 22:31

I Alltså, försökte locka min käresta att umgås med mig genom att baka bröd, koka broccolisoppa och göra egen hommous. Klockan tio på natten. Han ville inte umgås. Ja ba: Fail. *fail*   II Jag måste sitta på min tvättmaskin och medelst mitt fe...

Av Olga Tolstoj - 18 februari 2010 23:59

Eli har skrivit en bok!!!!!!!! Jag vill med detta inte påstå att Eli och jag är bästa vänner eller något men vi umgicks för flera år sedan och när jag tänker på Eli så blir jag glad, sådär som man kan bli när man tänker på somliga personer. Han ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:42

Hatar att gå på fest när de man ska gå med går dit tillsammans och har hängt innan och redan är fulla. Plus om man har nästan slut på foundation, kasst H&M-puder, fett hår och inga cash. Man ba' nä. *gråter en skvätt av utanförskapet* ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:29

Alltså kommentarerna till den här artikeln! Orkar ej!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards