Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Olga Tolstoj - 21 juli 2009 20:21

Jag är fortfarande lat i den mening att jag går upp runt 13:30, inte gör något vettigt o.s.v men, MEN, jag tvättade faktiskt igår och i söndags var jag i stallet (har fortfarande träningsverk tackar som frågar). I stallet var det varmt, äckligt, dödsmycket insekter, 10-15 minuters promenadväg till hagen som ligger åt helvete men häst'n och jag hade ett 'dangerous encounter' med ett rådjur på en äng, jag tappade spöt och jag tittade lite på welsh-fölet som är inköpt åt hon som äger hästens dotter. Det var det näpnaste jag sett - isabellfärgat med en bred lykta och fortfarande plutte-tuttelitet! Jag dog lite. Tänk om man fick ett isabellfärgat welshföl av morsan när man var fyra! Alla är inte födda med silversked i mun'.


Nu ska jag åka till syrran och klappa kattera och äta upp hennes mat lite. Sen ska jag få mer mat av min man ikväll.


Det känns nästan lite uppfriskande att vara så här fattig.

Det var ett år sen sist liksom! Woop!


Pengar på freda', pengar på freda'!

Av Olga Tolstoj - 21 juli 2009 20:16

Alltså - besvikna svenskar.


Så jävla roliga!!


:'(


*pekar*

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards