Alla inlägg under september 2008

Av Olga Tolstoj - 5 september 2008 01:16

My dick - as big as a pumpkin.

Your dick - Macaulay Culkin.

Av Olga Tolstoj - 5 september 2008 00:56

Linn har kommit hem från berlin och vi upptäcker våra kroppar. T ex. har vi tränat på spagat och att gå ner i brygga för att inte tala om att jämföra vadmuskler! Linn vinner på size och jag på konstiga ställen. Andra övningar som avverkats är yogaställning, armhävningar och diverse stretching.

HIV

Av Olga Tolstoj - 4 september 2008 22:40

Jag och Hanna promenixade idag och jag hade med en liten hund. Då kom en joggare och sprang förbi oss och jag stannade till och kollade så att hunden inte sprang efter och då sade Hanna med hög och klingande stämma (så att jag skulle höra) "ja jag har testat mig för HIV två gånger!" precis när joggaren springer förbi. Jag står typ fem meter bort med hunden och hör ingenting. Skrattkramp, typ. Haha, knäppis. Det var härligt att promenera iallafall, för båd' kropp och själv! Det vill jag göra oftare.  

Av Olga Tolstoj - 1 september 2008 22:59

Hej!

Jag varken sover, gör lunchlåda, tar hand om mina (o-)djur eller läser studieguide.

Smart saft!

Eller ej.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards