Alla inlägg under september 2008

Av Olga Tolstoj - 12 september 2008 18:47

Hej helg! Du är efterlängtad!

Jag tänker bli full minst två kvällar!

Riktigt rödvinsfull och härlig!

Aaah!


Mina planer för kvällen är nog ändrade (oväntat) men det är som det är med den där.

Av Olga Tolstoj - 11 september 2008 22:56

Jag har skapat en liten after workrutin. Mat, ett glas vin och pipa i soffan. Sen är jag så trött så jag inte orkar göra nåt mer, inte ens lägga mig i sängen! Men trevligt är det.


Måste köpa mer kol bara.


PS! Finns en ny Alpro Sojadryck som heter Macciato men är smutsigt god! Finns även en chokladdryck och Yofu i 0.5 l-förpackning med vaniljsmak!!

Mat
Av Olga Tolstoj - 10 september 2008 00:12

Det enda jag gillar är Mickey Avalon och att inte gå och lägga mig i tid (it seems)!!

Av Olga Tolstoj - 9 september 2008 23:21

Last week you were viewed for dating 3 times and no people expressed interest in you.


Vilken mood-elevator!


Tur att jag har Mickey Avalon.

Av Olga Tolstoj - 9 september 2008 22:07

Jag är lite deppig och så. Det är skönt. Speciellt eftersom jag typ inte vet varför.

En livskris kanske.


När jag kom hem från stallet så badade jag, åt och drack folköl och lade mig i badkappan i soffan och rökte en pipa med lite tända ljus. Kissarna sov bredvid såklart så jag fick tränga ihop mig. Nu känns det lite bättre tror jag. Fick även sms av R och han verkar tycka om mig, för det var snälla sms, men kanske inte på det sättet jag tycker om tillbaka. Aja, vi ska ses och prata. Det blir nog bra oavsett, för min psykiska hälsa om inte annat!

Av Olga Tolstoj - 8 september 2008 23:43

Ty was a stripper, died on the shitter with a smile on her face and her hand on her liver, but I ain't mad, I forgive her, I just get a little sad every time I fuck her sister.

Av Olga Tolstoj - 8 september 2008 22:55

I comfort eat my days away.

Snart får jag lägga in min kontaktannons på "Mulligt är gulligt" som de gör reklam för på fejsbok om jag någonsin ska få ligga igen. :(


Min muff, torrare än Sahara,

min muff, vill ju bara...

Mat
Av Olga Tolstoj - 6 september 2008 19:04

Jag har lekt och skrikit så jag är hes, svettig och sov bara 5 h inatt.

Orkar inte städa.

Vill powernappa och sen gå ut!

Ja, så får det bli!


Igår var nice, men jag var så mätt så jag blev inte full.

Det ska jag fan bli idag. Det är det bästa på hela jorden!

Samt att ligga. Det önskar jag mig ikväll. Fylla + knulla.


PS. The love of my life har varit otrogen! :'C

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards