Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Självhat

Av Olga Tolstoj - 19 mars 2008 19:54

Idag har det varit ganska mycket självhat. Jag känner mig själv efter 25 år och blir rätt trött på hur jag är ibland! Idag var en sådan självhatsdag. Vaknade 09.30 när jag skulle haft lektion 08.30 Ringde skolan, mailade och somnade om och vaknade 16.30 fast jag hade sjukt mycket saker att göra idag. Det är så himla pinsamt att försova sig när man själv är läraren. Jag dog. Vill typ inte gå dit imorgon därför. Skäms ihjäl. Måste gå dit. Måste baka till eleverna eftersom det är sista dagen. Köpte påskägg till lärarna jag haft som handledare, så fick inte minivinflaskorna som jag köpt plats i. Så djävla puckat. Sedan gick jag omkring på stan och gjorde slut på alla mina pengar utan att märka det. Hade på mig jättevarm jacka och en skittung systemkasse var jag tvungen att släpa på också. Sedan när jag cyklade på Dragarbrunnsgatan trillade en påse av mitt ut i gatan och jag försökte rafsa ihop allt samtidigt som jag hade en cig i handen (jag röker inte ens!). Jag blev inte ens arg för jag var så trött på mig själv. Jag är rätt trött på mitt känsloliv också - det har inte utvecklats sedan jag var 13. Blir fortfarande kär efter en sekund och besatt typ. Det går dock över rätt snabbt om det inte får bränsle så att säga, men ändå. Orka vara jag! Orka byta i marsvinsburen, i akvariet, städa ut kattlådan, baka 100000000000 muffins och typ, städa, tvätta et cetera. Jag har inga pengar men kan erbjuda samlag mot hushållsnära tjänster? Har ingen skattesedel dock.


Det enda bra är att jag inte hinner/har lust att äta så mycket så jag har gått ner lite i vikt, plus att magen inte är så uppsvälld för att jag inte äter hela tiden. Fast det kommer ju gå över om jag blir deppig, men man ska ju leva i nuet. Nu funderar jag på att ta ett glas rödvin för att orka göra allt som jag måste... Adjö, grymma värld!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 23:34

Jag ids inte Bloggagratis längre så jag flyttar hit. Wöwö. ...

Av Olga Tolstoj - 22 februari 2010 22:31

I Alltså, försökte locka min käresta att umgås med mig genom att baka bröd, koka broccolisoppa och göra egen hommous. Klockan tio på natten. Han ville inte umgås. Ja ba: Fail. *fail*   II Jag måste sitta på min tvättmaskin och medelst mitt fe...

Av Olga Tolstoj - 18 februari 2010 23:59

Eli har skrivit en bok!!!!!!!! Jag vill med detta inte påstå att Eli och jag är bästa vänner eller något men vi umgicks för flera år sedan och när jag tänker på Eli så blir jag glad, sådär som man kan bli när man tänker på somliga personer. Han ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:42

Hatar att gå på fest när de man ska gå med går dit tillsammans och har hängt innan och redan är fulla. Plus om man har nästan slut på foundation, kasst H&M-puder, fett hår och inga cash. Man ba' nä. *gråter en skvätt av utanförskapet* ...

Av Olga Tolstoj - 12 februari 2010 19:29

Alltså kommentarerna till den här artikeln! Orkar ej!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards