Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Olga Tolstoj - 13 januari 2010 18:01

Se rubriken.

Av Olga Tolstoj - 13 januari 2010 16:14

Jag har varit sjuk! Jag brukar inte vara sjuk särskilt ofta utan tror mig ofta vara någon sorts övermänniska på det planet så jag blir lika paff varje gång det händer.

Nu senast var det i måndags kväll/natt som det slog till! Jag spydde (och en sak till, gissa själva!) som en gris och sedan låg jag och hade frossa hela natten och mådde illa. Jag borde ha anat det eftersom jag ahr haft frossa två nätter innan, men jag trodde bara att det var för att det är kallt! Nåja, när jag vaknade dagen efter så krafsade jag på S' rygg å ba "Proviva...". Ville ha blåbärs men det fanns bara nypon. Annars då? Jo jagaahr sovit, sett på TV, sovit, sett på TV o.s.v Ej snusat. Ej ätit så värst. Jag blev dock sugen på vitt rostat bröd (jag blir alltid sugen på vitt rostat bröd och Earl Grey när jag har varit sjuk) så jag bakade scones inatt. Jag har varken vitt bröd eller brödrost hemma. Jag har ätit 1½ scones de senaste 36 timmarna (fast egentligen längre om man tänker på att jag har spytt/****** ut det mesta!)

men nu är jag piggare men är nog inte helt återställd förrän jag börjar snusa igen kan jag tro!


Har varit borta från jobbet. Ganska ångest! 12 h-dag också. :|

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards