Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Olga Tolstoj - 8 juni 2009 22:02

Blä jag jobbade över 2,5 h idag och det är bara måndag.

Imorgon blir nog också en helvetesdag. NP = hat.

Sen är det onsdag och det är hat 4 real så jag kommer att vara skittrött på torsdagen när vi ska till Stockholm med eleverna sen på fredag när det är avslutning kommer jag försova mig så att jag inte ens kan säga hej då till mina elever som går ut. Dessutom blir jag så sjukt gråtmild när jag är trött, hungrig och utarbetad. T.ex fick jag ett sms när jag skulle låsa upp dörren klockan 20:30 där det stod att jag inte fick träffa S. *började gråta*

Sedan har någon tagit mina assietter som jag fick i födelsedagspresent till sin salladsodling (utan att fråga, surprise surprise) och så stod den helt jordig och äcklig och då blev jag så arg så att jag också började gråta. Nu måste jag cykla och släppa in Pussel och kommer antagligen också att börja gråta för det är så jävla ovärt att lämna hemmet t.o.m i tio minuter.

Jag har ont i magen också och lagade skitäcklig mat. Typ kokta morötter med umpasmak.


Livet.

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards