Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Olga Tolstoj - 3 februari 2009 20:55

Jag har fått oinbjudna gäster i skafferiet och det är så HIMLA äckligt!!!

Dessutom var jag tvungen att kasta ett ton mat. Sjukt onödigt. Lite frös jag in, typ det som var oöppnat och lasagneplattorna, för de var lätta att kolla. Men på översta hyllan kröp de typ utanpå paketen. Jag spydde (nästan). Så himla vidrigt. Jag hade en BiB i skafferiet också men den räddade jag förstås. Nu borde jag skura ur skafferiet, kasta ut dammsugarpåsen osv men jag är supertrött. Jobbade till 19.00 (<---- Synd om!). Jag vill ha moraliskt stöd av han som jag är kär i men det kan jag ju fetglömma verkar det som!

Han tycker nog att jag är äcklig. Det är jag också. :C


http://www.anticimex.se/default.asp?objectid=420 Såna har jag fått! HUÄÄ!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards