Alla inlägg den 20 oktober 2009

$D

Av Olga Tolstoj - 20 oktober 2009 20:43

Jimmie Åkesson, jag hyser ett enormt förakt för dig. Inte enbart för att du är ful, oempatisk och sjukt osmart men

även för att du inte har någon insikt om något och för att du när dig på människors rädsla.

Det är så fult, oärligt och populistiskt att jag inte kan förstå hur någon människa vid sunda vätskor kan tro på ett enda ord som din kluvna tunga viskar fram (och i sanning gör ju ingen det heller med tanke på vilka som sympatiserar med dig). Du får Blondinbella att verka vara "en klyftig tjej med hjärtat på rätta stället" och det borde vara en tydlig fingervisning om hur fantastiskt bakåtsträvande, intelligensbefriad och förfallen du är.


Din mor önskar förmodligen att hon hade aborterat dig medan tid fanns.


Vad tycker du om Jimmie Åkesson?

Svärmorsdröm?

Kriminellt white trash?

Värre än Bert Karlsson?

Dela med dig!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards