Alla inlägg under juli 2008

Av Olga Tolstoj - 22 juli 2008 23:49

Jag är lite kär!

Jag tror verkligen att det kan bli vi!!

Av Olga Tolstoj - 22 juli 2008 23:44

Igår var jag och Sprossita fulla och på crustefterfest. Det var mycket sprit och lite spya och en allvarlig nikotinbrist!!

Sen var vi och laddade nikotonförråden på Statoil och pratade djurrätt med den korkade expediten. Som straff för hans idioti råkade han ut för Linns hemliga talang!

Av Olga Tolstoj - 20 juli 2008 21:46

Jag bakar bröd och kollar på 'Tyst vittne'. Imorgon är det jobb igen.

Igår på jobbet var jag trött och sjuk.

Klockan 6 kom R hem till mig och sov. Han hade ringt ungefär 10 ggr innan och hans kompis ville ha lite efterfest här. Vi hade haft efterfest till typ 8 dagen innan så jag var inte så på. R var rätt full och jag var trött och osminkad. Sen åkte jag till stallet och red i ca 20 minuter. Lat tjej!


Har tappat bort mitt nyinköpta snus. :C

Hittade skitgammalt stenhårt snus i kylen som inte smakar någonting.

Det går bra att inte röka när jag har snus.

Mat
Av Olga Tolstoj - 19 juli 2008 23:30

Jag e sjuk o bakis o de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet funkar ej pa den har dattamaskinen.


Men jag ska fa mat!!

Av Olga Tolstoj - 18 juli 2008 14:45

Igår var jag och syrrerna på Palle och snusade och pratade om orgasmer. Det var trevligt. Sen gick jag och Jorre hem och Nico skällde ut lite fula människor här och där!


Och nu till lite skryt; idag klarade jag namnsdagskrysset (FREDRIK) nästan utan fubb! (Var bara tvungen att googla några städer i USA). Så himla stolt tjej!


Och igår hade Bruno namnsdag och då sms:ade jag min kusin och så kom självaste Bruno Polis och hälsade på i kassan! Jag bjöd på en påse. Och mig själv, förstås!


Nyss badade jag och låg och frös i det heta vattnet och när jag skulle gå upp så svimmade jag som vanligt till lite. Alla är typ småfebriga och har sjukt svullna halsmandlar, så även jag. Det är trist. Det är ju sommar och då ska man max ha skrubbsår på knäna och inte såna här kärringkrämpor. Nä, nu måste jag sätta fart så jag hinner gå på systemet innan jobbet.

Av Olga Tolstoj - 17 juli 2008 05:18

Jag kunde inte sova för jag lade in en snus och kan ju inte direkt spotta ut min dyrgrip för att borsta tänderna! Sjukt ovärt!

Ja jag vet inte!

Jag vet faktiskt inte.

Vad jag ska berätta.

Jag har snusksmsat åt Z, varit på erreferre, hängt, chillat u knowz!


Jag cyklade hem utan trosor (obs ingen festlig anledning) och det var sjukt obekvämt! Hade aldrig hänt med kjol och strumpbyxor!


Jag är säkert lite kär. :C

Jag är åtminstone längtansfylld. Jag vill gosa. Ahora.

Deppigt kanske att vara singel?

Jag kanske ljuger för min lilla Hanna?

Nä... för man vill ju inte vara ihop jämt?

Mest 05.23 på natten när man är full.


Fast då vill man extra mycket!

Av Olga Tolstoj - 16 juli 2008 00:47

And you came (solitude) with the rain (solitude)
and you blushed (solitude)
you stole my woman and left me in this melancholy mood

Tribeca är i min hjärna och det är Hannas fel!

Presentation

Omröstning

Äter du djur?
 Ja, de är inte värda att få leva.
 Nej, jag är inte dum i huvudet heller.
 Nä men jag bidrar till köttindustrin genom att konsumera mjölk, ägg o.s.v.
 Bara fula djur.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ö_ö


Ovido - Quiz & Flashcards